Pabudome ir Kelkimės!


Čia aš apie tai, kad jau kelis metus buvau užmetusi savo vargšą puslapėlį. Bet pagal statistinius duomenis matau, kad jis sėkmingai lankomas ir net turi savo gerbėjų ratą. Tikrai, labai džiugu, kad jums patinka mano rašliava ir tai kuom aš užsiimu. O aš užsiimu tikrai daug kuom. Ypač pastaruosius metus.

Dabar būtų tikrai sudėtinga surašyti viską, kas man nutiko, bet dabar atsigręžusi atgal galiu drąsiai sau pasakyti, kad “brangute, tikrai nesnaudei, padirbėjai iš peties ir gali save už tai paglostyti.”

Visų pirma, jau antri metai darbuojuosi savo sodyboje, ruošiu vasarą įvairias šventes, o žiemos metu galiu sau leisti pasimėgauti vienatve. Oi kaip man patinka pabūti su savimi. Tada galiu vaikščioti nesusišukavusi, be makiažo, su kelnėmis, kurios man yra patogios ir kaliošiukais, kurie nepraleidžia vandens ir yra labai šilti. Niekas gi nemato.

Antra mano mėgstama ir daug laiko užimanti šiuo metu veikla yra mano žirgynėlis. Jame šiuo metu yra nei daug nei mažai: trys gražios kumelaitės.

family_59 (1 of 1) family_63 (1 of 1)

Tai va. Pradžiai gal ir užtenka. Bus tęsinys🙂

Parašykite komentarą

