Drakono metai Tigrui


Jokia užduotis nėra sunki išskyrus tą, kurios nedrįstama pradėti-ji gali tapti košmaru. (Č.Budeleras)
Panaši situacija siaučia mano asmeniniame fronte. Atrodo tiek daug idėjų paskutiniu metu sukasi mano galvoje, tiek naujų užmojų, neįgyvendintų svajonių, tikslų, gražiai užrašytų mano naujųjų metų dienoraščio pirmame puslapyje. Štilius. Didžiausias košmaras-tai, kad užduočių įgyvendinimo planas net nestovi prie starto linijos, o kaip pasimetęs ir išsigandęs vaikas bando įgauti fizinę formą startuoti.
Mėginu viską nurašyti drakono metų sąskaiton. Man, gimusiai Tigro metais, Drakonas ne draugas.
“Drakono ir tigro santykiai sudėtingi, todėl reikia atidžiai stebėti savo jausmus. Neleiskite sau emocijų protrūkių, išlikite santūrūs. Tigras laimi, jei demonstruoja drąsą, kilnumą ir ryžtingumą. Tigro ženklo moterims reikėtų įveikti vidinį sąmyšį. Jūs pasižymite logika, ji padės įveikti gyvenimo sunkumus.” (www.DELFI.lt)
Kelis kartus iš eilės perskaitau metų prognozes. Imu suprasti, kad reikės kaip reikiant paplušėti. Kilnumas, drąsa ir ryžtas, sakyčiau labai jau didvyriškos savybės, kuriomis šie metai manęs dar lyg ir nespėjo apdovanoti. Šiandien drąsiai bandžiau pasivaikščioti po taupiai sniegu užklotą mišką, nebijodama būti užpultai kokio paniurėlio šerno. Gerai, kad logika pasiūlė apsiauti šiltais, neopreniniais guminiais batais, nes narsiai besibraudama per tankmę įkritau iki pačių kelių į plonai ledu aptrauktą ir lengvu sniegeliu pabarstytą pelkę. Nepradėjau rėkti ar smarkiai keiktis ar dar kaip nors rodyti savo neigiamų emocijų bet ryžtingai puoliau gelbėtis ir vos nelikau be batų. Pelkė pasirodo buvo gilesnė nei maniau. Tai va, kiek supratau iš mano kaip Tigro pastangų, tik kilnus susitaikymas man ir liko įveikiant mano vidinį sąmyšį.
Ech, kad tos drąsos ir ryžto man užtektų šiais metais pradėti bent jau dalį sau iškeltų užduočių ir kilniai jas padėtų įgyvendinti.

Parašykite komentarą

