Regula


 

Kam bepasakyčiau, kad mano kumelės vardas Regula, visi tik keistai gūžčioja pečiais iš kur aš traukiau tokį keistą vardą. Na, ne aš jį sugalvojau. Gavau jį kartu su kumele ir tikrai nežadu jo keisti į jokį kitą. Na kartais aš ją vadinu kukuliu, bet atsiliepia ji tik šaukiama savo tikruoju vardu ir tai man labai patinka.

  

Dvi dienas iš eilės smarkiai lijo, o šiandien maloniai pašvietė saulutė, todėl nusprendėme su dukra Regulai supinti kaseles.

  

Ji tikrai neprieštaravo ir ramiai laižė dukros guminius batus, kol ji pasilipusi ant kėdutės bandė susitvarkyti su indėniškomis kaselėmis.

Parašykite komentarą

