Vyrai savo moterims


Che… Po kalėdų kažkaip paklausiau savo draugės, kokių dovanų jai senelis šaltis šiais metais padėjo po egle. Net akis išpūčiau. Pakvietimą visą dieną praleisti grožio salone… O ką gi gavau aš šiais metais?? Siurpizų siurprizas, “žavus” netikėtumas. Po egle šiais metais man senelis šaltis atnešė knygelę “Kepame duoną naumuose.” 

Na ir ką jūs galvojate, romantiškai nusišypsojęs ir apsikabinęs mane vyras, į ausį pašnibždėjo tokius “širdžiai mielus” žodžius: -Brangioji, dabar rytais galėsime mėgautis šviežia duonele. Įdomu tik kas ją keps, pagavojau, ir švelniai pasitrynusi galvą jam į petį pagyriau koks jis puikus kulinaras ir, kad greičiauiai šią knygelę jis norėjo nusipirkti sau, bet netyčia supakavo man. Tada dar nežinojau, kad draugė kitą savaitę mėgausis grožio procedūromis, kai aš gal jau būsiu iškepusi kelis kepalus ruginės duonos.

Na gerai, būčiau melagė, kad neparašyčiau, kad mano grožiu senelis šaltis visgi iš dalies pasirūpino. Maloniai nustebino šis Thiery Mugler Alien kvepalų buteliukas.

Ech, nors ne grožio salonas, bet puse metų kvepėsiu jazminais, citrusais ir švelniais saulės spinduliais. Oi kaip pasiilgau vasaros!

5 atsakymai to “Vyrai savo moterims”

  1. nu tai kokios bėdos – nusiperki duonekpę ir vakare nustačius programą kas rytą galėsi mėgautis šviežia duona nepajudindama nė piršto😉 gali paprašyt to Kalėdų senelio😉

  2. Ne toks ir blogas Tavo Kalėdų senelis. Manau, kad draugei ne taip pasisekė, jos Kalėdų senis nusprendė, kad jai jau laikas į grožio saloną🙂, o taviškis šeimos rytiniu komfortu rūpinasi, o dar ir su vakarinėm aromaterapijos procedūrom. Aš manau, kad tau labiau pasisekė :))

  3. Danaja art Says:

    Lina: va čia tai optimizmas! Tikrai man jau palengvėjo ehehehe

  4. Sveikinu, pas mane jau menuo laiko guli duonkepe. Net nezinau kaip naudotis. As tai nespejau knyguciu padovanoti, pati pasidovanojo, bet sake, kad cia nuo manes. Va cia tai zmona. Zodziu situacija ta pati. Dovanok zmonai tai, ka pats noretum gauti. Niekada nepralosi.

  5. Danaja art Says:

    Kas man dabar belieka…tik nusipirkti duonkepę🙂

Parašykite komentarą

