Mombasas-Amsterdamas-Palanga

Štai toks mūsų paskutinis dviejų dienų maršrutas. Nemeluosiu, kad nesidžiaugiau, kad važiuoju namo, nes tikrai jau buvau kaip reikiant pasiilgusi namų, kasdienybės, gal net šaltesnių dienų. Tačiau jau važiuojant autobusu į oro uostą, akimis sekiau besikeičiančius Kenijos kasdienybės vaizdus ir pati savimi stebėjausi. Prisiminiau kaip važiuodama iš oro uosto į viešbutį, lygiai taip pat žvalgiausi pro autobuso langą ir mačiau tiktai purvą, netvarką, žmones-vaiduoklius. Dabar, po dviejų savaičių Kenijoje, purvas tapo įprastu vaizdu, netvarka-gyvenimo dalimi, o žmonės…tiesiog supratau, kad negali pasirinkti tėvynės. Bendravau su jais, valgiau kartu su jais, domėjausi jų gyvenimu ir kartu keliavau po Safarį. Keista, bet kažkokiu būdu pamilau Keniją ir tikiuosi čia dar kada nors sugįžti.

Po varginančių 10 val. Naktinio skrydžio, lėktuvas nusileido Amsterdamo oro uoste. Čia jau visi ruošėsi Kalėdoms. Visur griliandons, eglutės, didieji Kalėdiniai išpardavimai…  Kvepėjo šviežia kava ir bandelėmis. Turėjome visą dieną, kurią su Arūnu nusprendėme praleisti Amsterdamo gatvėse.

Palikome daiktus viešbučio kambaryje ir metro nuvykome iki Amsterdamo centro. Iš ten nusprendėme, kad  pats įdomiausias būdas pamatyti miestą-tai nusipirkus dienos bilietą, plaukti kanalų laiveliu, su galimybe išlipti ir vėl tęsti kelionę iki kito apžiūros taško. Taip ir padarėme.

Vėliau labai nusivylėme ir tokios klaidos daugiau neberkartosime. Laiveliai plaukia labai retai ir stovi tik 5 min. Jei nespėjai –kitas laivelis atplauks po valandos.  Sumokėjome po 22 eurus už bilietą, o nuplaukėme tik iki Annes muziejaus.

Pasitaikė nuostabi diena. Vaikščiojome po siauras gatveles, tyrinėjome parduotuvių vitrinas, apsiprikinėjome vyno parduotuvėje, vėliau ragavome įvairius sūrius specializuotoje sūrių parduotuvėje, aplankėme Heineken alaus muziejų, fotografavome Amsterdamo kanalus, gėrėme kavą mažose kavinukėse.

Vienu žodžiu pasijutome, kad grįžome į civilizaciją ir naudojomės jos privalumais.

Afrika liko kažkur labai toli, tarsi koks netolimos praeities sapnas…sapnas , kurį dar norėčiau susapnuoti…

2 atsakymai to “Mombasas-Amsterdamas-Palanga”

1. o geras, tai jus arba bloga laiveliu kompanija pasirinkot, arba ne sezonas dabar :S nes musu laiveliai kas 20 minuciu plauke🙂 be to, taigi islipi, pasidairai, pasivaikstai ir toliau sau i laiveli🙂 mes tai nueidavom pesciom is vieno punkto i kita, o kai pavargdavom, tai sesdavom i laiveli, apsukdavom ratuka neislipdami, ir vel vaiksciot😀 nu ir kartojom tai n kartu🙂

2. tai turbūt tada buvo ne sezonas… kitą kart vis tiek griečiausiai pirkčiau bilietą tik į vieną pusę…