Batai

Prieš kiekvieną kelionę sapnuoju batus. Kartais jie būna nauji, kartais smarkiai nunešioti, vyriški, moteriški, juodi, lakuoti arba ryškiai raudoni. Sapne aš dažniausiai juos matuojuosi. Nors ne retai tiesiog batus blizginu su batu tepalu ir dedu į dėželes. Batai ir kelionės vieni be kitų tiesiog buvo neįsivaizduojami…iki šios kelionės. Nesapnavau jokių batų, o jei ir sapnavau tai negaliu prisiminti. Kažkada bandžiau išsiaiškinti ką reiškia sapnuoti batus. Pasirodo, kad jie reiškia artėjančią kelionę. Niekada smarkiai nesijaudindavau prieš keliones. Net ruošiantis tikrai ilgai kelionei po Ameriką, nebuvo didelio jaudulio ar baimės.  Tiesą pasakius šį kartą buvo visai kitaip. Afrika-tai ne ta šalis, kuri mane smarkiai viliojo pamatyti. Aš labiau norėčiau aplankyti Naująją Zelandiją arba Aliaską.  Bet, kad taip jau išėjo, tai nusprendžiau, kad kartais gyvenime nutinka tokie dalykai, kurių neplanavai, bet jiems nutikus, priėmei kaip neišvengiamą, teigiamą emociją.

Šiandien jau esu Afrikoje, bet kadangi prie interneto nėra taip lengva kiekvieną kartą prieiti, tai pradėsiu rašyti apie savo kelionę nuo jos pirmosios dienos, kurią užsirašinėju į savo kelionių dienoraštį kiekvieną dieną, kad nepamirščiau emocijų ir išgyvenimų, kuriuos patiriu kiekvieną dieną.

Iš Palangos oro uosto mūsų lėktuvas išskrido į Rygą, o jau po kelių valandų jau leidosi Amsterdame. +13 laipsnių, apsiniaukę, bet be lietaus. Sėdome į autobusą, kuris mus nuvežė tiesiai į Etap tinklo viešbutį. Skubėjome, nes dar norėjome nusigauti į Amsterdamo centrą ir pamatyti kaip olandai švenčia vėlines arba taip vadinamąjį Halloveeną. O švenčia jie tikrai linkmsai. Centra pastatytos karuselės, groja muzika, palapinės su įvairiausiais saldumynais, tiras ir kitokie žaidimai. Turiu pripažinti, kad oladiškos karštos spurgos su uogomis tikrai keistai skanios.  Kai jau atsivalgėme saldumynų ir pasilinksminome, patraukėme link raudonųjų žibintų gatvės. Nors Amsterdame lankausi ne pirmą kartą, šioje gatvėje dar neteko apsilankyti, o per Halloveeną čia susirinko tiek žmonių, kad net buvo sunku prasilenkti. Paspoksojome į „vitrinas“ ir jau visai nusivarę sėdome į metro ir grįžome atgal į viešbutį. Anksti ryte, 4:30, viešbučio autobusu išvykome vėl į oro uostą, iš kurio dar po kelių valandų išskridome į Keniją.

Vienas atsakymas to “Batai”

1. jau išsigandau, kad čia iš Afrikos nuotrauka😀 galvojau: “Kur po velnių Afrikoj galima rasti tokių dalykų?”😀😀