Žmonės ir katės / People and cats


   Džiaugiuosi, kad mano namų biblioteka yra didelė. Gal ne tokia kaip mano mamos, nes jau ankstyvoje jaunystėje ji pradėjo domėtis knygomis, o ir mano senelis taip pat turėjo nemenką knygų kolekciją. Kiekvienais metais savo knygų spintą, kurią pagal užsakymą sukonstravo baldininkai ir kuri yra su didžiulėmis stiklinėmis, stumdomomis durimis, kad nesikauptų dulkės, papildau naujomis knygomis. Mano dukra kolekcionuoja Agatos Kristi kūrybą tiek originalo kalba, tiek ir verstas į lietuvių. Man labiausiai patinka kolekcionuoti įvairias knygas apie meną.       Labai mėgstu kartais vakare susirangyti minkštame krėsle ir pavartyti knygą pagal nuotaiką. Kaip tik vakar eilinį kartą išsitraukiau Yann Arthus-Bertrand knygą “KATZEN”.  Joje fotografas sugebėjo atskleisti meniškąją katės ir žmogaus draugystę.      Kiek kartų vartau šią knygą, tiek negaliu atsižavėti. Dalinuosi su jumis keliomis šio puikaus fotografo nuotraukomis.      Beje, dažnai tam tikrus motyvus panaudoju savo asmeninėje kūryboje. Ypač kai reikia kokios naujos idėjos ar formos, meno knygos labai praverčia. 

Parašykite komentarą

