Rudens simfonija / Autumn’s symphony


Nežinau kodėl, bet mano gyvenime visada nutinka tokie keisti sutapimai. Pavyzdžiui, nusiperku kokį nors daiktą, kuris man regis nelabai ir reikalingas, bet man pirkimo metu atrodo, kad man jo labai reikia, kad tai labai svarbu ir kada taip pradedu galvoti, visuomet stengiuosi tą daiktą įsigyti. O žiūrėk, sugalvoju ką nors kurti, ar keisti namų interjerą ir tas daiktas atranda savo vietą ir atrodo, kad tik jis ir niekas kitas netinka. Tai čia panašiai išėjo su knyga, kurią nusipirkau prieš kelis metus, parėjusi į namus pavarčiau, pasigrožėjau paveikslėliais ir padėjau keliems metams į lentyną. O vat šiandien taip prireikė kokių gražių gėlių kompozijų rudens sezonui ir vat pateko ši “333 Balkonų ir terasų apželdinimo idėjos” knygelė man į rankas ir nebereikia galvą laužyti ir galvoti kokios gi gėlės rudens sezono metu gražiai atrodo. Juo lab, kad ir sodininkė nesu labai didelė.

   Šioje gėlių kompozicijoje vyrauja balti ciklamenai, kurie suderinti su kitais baltai pilkų atspalvių augalais.  Šiuo atveju labai gražiai dera augalų vainikas ant vazono krašto ir verpstė iš sidabriškos vielos. Man toks elegantiškas baltumas labai ir net labai patinka.

   Baltai žydi erika ir alūnės veislės šerkšną primenančiais lapais, viržis, pilkšvalapė žilė ir Leucophyta brownii. Plokščiuose vazonuose, neproporcingi aksesuarai suteikia žaismingumo, tik reikia atkreipti dėmesį į medžiagų atsparumą, kad medžiaga, kurią naudosite vėlevėlėms, atlaikytų bent vieną sezoną.  Čia jau turbūt reikėtų kokios tvirtesnės medžiagėlės. Bet man pačiai tos vėlevėlės ant ilgo stiebo tikrai dailiai atrodo.

   Šita gėlių kompozija mane tiesiog pakerėjo. Čia pasodintos chrizantemos kartu su šliaužiančiąja vaisgina, Leucophyta brownii, ciklamenu ir erika.

   Iš pirmo žvilgsnio sudėtinga kompozija, visai lengvai įgyvendinama.  Rutulio forma iš raganės šakelių sudaro atitikmenį rutuliškai chrizantemai. Svarbi detalė: vainikas apie chrizantemą.

   Čia panaši kompozicija. Man labai patiko vazonų papuošimai. Atrodo tikrai elegantiškai.

   Na o čia jau žiemos kompozicija, kuriai negalėjau atsispirti. Aš labai laukiu žiemos, nes tai mano pats mėgstamiausias metų laikas, o jei dar yra daug puraus sniego, tai man daugiau nieko ir nereikia. Va tokias gražias žvaigždeles tikrai lengva pasigaminti ir jos pukiai puošia bet kurią terasą.  Beje, tos gėlės į vatą įvyniotuose vazonuose yra Leucophyta brownii. 

Parašykite komentarą

