Mano merginos


Jau seniai norėjau parodyti kokios gražios mano panelės, bet vis nebuvo arba laiko, arba geros dienos, arba noro. O dabar joms pavasarinis šukavimosi metas, tai kol dukra šukuoja, aš galiu fotografuoti.

Šioje nuotraukoje yra mano vyresnėlė, vardu Aika. Jai 7 metais ir ji yra mano antros vokiečių aviganių veislės mamytė. Ji ramiai sau stovi, kol ją šukuoja ir stovės tiek kiek reikės. Ji visada mėgo būti šukuojama. Beje, Aika išgelbėjo mano dukrai gyvybę. Pati būdama vos vienerių metų, ištraukė  8 metų vaiką žiemos metu iš duobės, kurios neatsakingi žmonės neuždengė.

O čia “mažėlė” Baira. Jai 5 metukai ir ji visai nenori šukuotis. Parkrenta ant grindinio ir sukasi rateliu ant nugaros. Greičiausiai taip ir liks nesušukuota.

Nors Baira šukuotis nemėgsta, ji yra labai protingas šuo. Abu jos tėveliai yra darbinės klasės šunys, todėl ji paveldėjo neilinį gudrumą ir sumanumą.  Ji yra labai atsidavusi savo šeimai, dievina savo šeimininkus ir atrodo, kad padarytų bet ką, kad tik suteiktų laimės saviškiams.

Abi gražuolės gyvena lauke, savo atskiruose voljeruose, nes gyventi viename nesugebėjo. Dažnai mama apkandžiodavo savo dukrą ir todėl teko abi atskirti. Tačiau ne rujos metu abi patenkintos žaidžia kartu.

Parašykite komentarą

