Tingulitas ir kitos istorijos


Nežinote ką reiškia žodis “tingulitas”? Ir aš nežinojau, kol prieš kelias dienas išgirdau jį..na nesakysiu kas pasakė..tiesiog pralinksmino šis žodis mane iki ašarų. Kaip dažnai aš pati mėgstu patingėti. Kartais taip tingiu, kad net kojos pirštą sunku pajudinti, o jei dar reikia ir visą koją, tai toks “tingulitas” užeina, kad nors griūk vietoje. Prieš kelias dienas praleidau dieną savo sodyboje. Gražu: ošia medžiai, šnara žolės, žolėje juda visokie vabaliukai, erkutės, voriukai, pakirdusios iš žiemos miego muselės. Mašalai zvimbia aplink langus ir taikosi pro pačią mažiausią tarpelį įskirsti vidun, kamanės zvimbia palei nosį ir gali mojuoti kiek tik nori, vis tiek skraido aplink ir nors tu ką. Va tokioje gamtoje “tingulitas” tiesiog tyliai džiūgauja, kad gali pasireikšti lyg valios.  Tačiau aš nepasidaviau šio balselio kerams ir puoliau bėgioti po pievas, fotografuoti gėlių, vabalų ir dar visokių kitokių grožybių. Žinoma, buvau apdovanota keliomis erkėmis, kurias sėkmingai pavyko likviduoti dar prieš joms įsisiurbiant į mane ir dabar jau galiu parodyti kelias, jau “apdorotas” nuotraukas ir pasidžiaugti, kad vis gi “tingulitas” buvo nugalėtas !

Parašykite komentarą

