Graikiškas citrininis meduolis


Paskutinis mano kepinys buvo velykinis žiedas. Man taip patiko tas malonus, švelnus medaus ir prieskonių skonis, kad šį kartą savo šeimai iškepiau meduolį su maltu muskatu, medumi ir citrina. Mano nuomone meduoliai-tai pats skaniausias užkandis prie arbatos.

Sudėtis: 40g/3šaukštai saulėgrąžų margarino, 60ml/4 šaukštai skaidraus medaus, 1 citrinos smulkiai sutarkuota žievelė ir sultys, 150ml lieso pieno, 150 g miltų, 7,5 ml/ 1 su puse šaukštelio kepimo miltelių, 2,5ml/ puse šaukštelio sutarkuoto muskato riešuto, 50g manų kruopų, 2 kiaušinio baltymai, 10 ml/ 2 šaukšteliai sezamo sėklų.

Darbo eiga: Įkaitinkite orkaitę iki 200 laipsnių. Patepkite aliejumi 19x19cm dydžio kvadratinę kepimo formą (aš naudojau apvalią) ir įtieskite kepimo popierių. Sudėkite į puodą margariną bei 3 šaukštus medaus ir pakaitinkite ant silpnos ugnies, kol ištirps. Pasilikite 1 šaukštą citrinos sulčių, o kitas įmaišykite į medų kartu su citrinos žievelėmis ir pienu. Sumaišykite miltus, kepimo miltelius ir muskato riešutą. Paskui įmaišykite manų kruopas. Iki standžių putų išplakite kiaušinio baltymus. Sudėkite kiaušinių baltymus ir medaus mišinį į miltus. Gerai išmaišykite. Supilkyte tešlą į kepimo indą ir apibarstykite sezamo sėklomis. Kepkite 25-30 min, kol gražiai pagels. Sumaišykite likusį medų su citrinos sultimis ir apšlakstykite dar šiltą pyragą. Ataušinkite kepimo inde, supjaustykite riekutėmis ir patiekite.

Mano pastebėjimai: aš kepiau per daug plačioje formoje nes siauresnės neturėjau. Todėl mano meduolis gavosi plonesnis nei turėtų būti.

Receptuką radau knygoje “Mažiau riebalų-mažiau cholesterolio.” Ir tikrai šio meduoliuko energetinė vertė 1 porcijos 82 kcal/342kJ.

SKANAUS!

2 atsakymai to “Graikiškas citrininis meduolis”

  1. Išbandžiau šį pyragą.Ačiū buvo labai skanu 😉

Parašykite komentarą

